Kategorie na lovci

Seznam všeho zboží


Rozšířené vyhledávání
Vyhledávání podle parametrů





Zapomenuté heslo?
Zapomněl jste své přihlašovací jméno?
Nemáte dosud účet? Registrace

Reklamační řád

Pro rychlé a pohodlné vyřízení případné reklamace zboží, dodržujte následující postup:

  1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat telefonicky, e-mailem nebo písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.
  2. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem OBCHOD-LOVEC.CZ - OBCHOD LOVEC s.r.o. vada, zakládající odpovědnost dodavatele za vadu zboží, může kupující uplatnit reklamaci telefonicky, e-mailem nebo písemně.
  3. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:

    OBCHOD-LOVEC.CZ - OBCHOD LOVEC s.r.o.
    Václavská ulice
    339 01 Klatovy
    Tel.: +420 774 20 33 33

    na e-mailové adrese: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

    Oznámení o závadách musí obsahovat:
    • jméno kupujícího
    • adresu
    • e-mail
    • číslo objednávky
    • podrobný popis závady
    • popis, jak závada vznikla
  4. Po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
  5. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží.
  6. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
  7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  8. Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci
    V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí na adresy v České republice OBCHOD LOVEC s.r.o., u zásilek do zahraničí zákazník.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE: Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka (nejčastěji emailem) o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. Tj. 30 dnů. Pokud se zboží odesílá do servisních středisek, může se prodloužit o dobu trvání přepravy do a ze servisu nebo skladu dodavatele.

UPOZORNĚNÍ: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku! OBCHOD LOVEC s.r.o. si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku!

 
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
VirtueMart
Výrobci